Feilmelding knyttet til postnummer
"Pakketype er ikke tilgjengelig mellom avsenders og mottakers adresser", er en typisk feilmelding man får dersom man skriver inn postnummer som er til en postboks-adresse.
Les mer
Hvordan reklamere på en forsendelse?
Du kan reklamere dersom en forsendelse er på avveie, forsinket eller ødelagt. Fremgangsmåtene for Bring og PostNord er beskrevet nedenfor.
Les mer
Hvorfor står det "I transport" på en pakke som er levert?
Som regel skyldes dette at pakken ved en feil ikke ble scannet ut korrekt ved utlevering av pakken.
Les mer
Hvorfor får jeg håndteringstillegg på pakkene mine?
Dersom en pakke er mindre eller større enn tillatte mål/vekt for frakttproduktet må pakken håndteres manuelt og det legges til et håndteringstillegg til fraktkostnaden.
Les mer
Hva er nummeret som står på avsenders ref?
Dette er et tiltak fra Proterias side for å sikre 100% korrekt viderefakturering av fraktsendinger.
Les mer
Hvilken fraktmetode skal du velge? (Bring)
Oversikt over Brings ulike fraktmetoder med mål, vekt og andre spesifikasjoner, for at du enklere kan finne fraktmetoden som passer best til din forsendelse.
Les mer