Administrasjon

Slik bruker du maler i Proteria

Sender du ofte samme type pakker kan du lage maler for den aktuelle typen sending. Om du sender pakker til samme kunde gjentatte ganger, kan du spare tid på å lage mal for forsendelsene. Dette gjør arbeidet mer effektivt, sparer tid og eliminerer feilkilder.

Les mer

Spørsmål knyttet til faktura 🎥

Periodisering av faktura, hyppighet, EHF, fakturaspesifikasjoner med mer du kanskje lurer på i forbindelse med fakturaen du mottar fra Proteria.

Les mer

Forsikring på din forsendelse?

Proteria har en forsikringsavtale med IF som enkelt lar deg forsikre enkelt-sendinger idet du oppretter dem.

Les mer

Hvordan reklamere på en forsendelse?

Du kan reklamere dersom en forsendelse er på avveie, forsinket eller ødelagt. Fremgangsmåtene for Bring og PostNord er beskrevet nedenfor.

Les mer

Proteria Privacy Policy

This privacy policy will explain how ProTeria uses the personal data we collect from you when you use our website.

Les mer

Hvorfor er Proteria Frakt i demo / fraktavtalen deaktivert?

Dette skyldes som regel at dere har forfalte utestående regninger på frakt hos oss.

Les mer

Hvordan endre avsender-adressen på etiketten? 🎥

Slik endrer du adressen til avsender på etikettene. Om du benytter integrasjon hentes avsenderadresse ofte fra integrasjonen/nettbutikken.

Les mer

Tilgjengelige hurtigtaster i Proteria

Hurtigtaster, tips og triks for å bruke Proteria enda mer effektivt.

Les mer

Hva er nummeret som står på avsenders ref?

Dette er et tiltak fra Proterias side for å sikre 100% korrekt viderefakturering av fraktsendinger.

Les mer

Hvordan hente ut fakturaspesifikasjoner? 🎥

Selve fakturaene du får fra Proteria er en svært forenklet fremstilling. For detaljert informasjon om hver enkelt sending som er inkludert i din faktura, må du hente ut en fakturarapport.

Les mer

Hva skjer med sendinger som arkiveres?

Når du arkiverer en forsendelse så rydder du den egentlig bare vekk fra oversikten din for å holde det ryddig.

Les mer