Tilbake til kunderessurser

Sist endret: Jun 20, 2023

Hva skjer med sendinger som arkiveres?

Når du arkiverer en forsendelse så rydder du den egentlig bare vekk fra oversikten din for å holde det ryddig.

Du kan rydde en sending vekk fra oversikten din ved å:

1. Huke den/dem av..




2. .. og deretter klikker du Arkiver.

Så lenge etiketten ikke er scannet (dvs overlevert til Bring, PostNord etc) vil du heller ikke faktureres for disse etikettene. Så det er ingen problem å opprette flere etiketter i Proteria før du eventuelt skulle bestemme deg for å arkivere dem om du har gjort noe feil.

En forsendelse vil alltid kunne gjenopprettes om du ønsker det. For å finne tilbake til en forsendelse som er arkivert gjør du som følger:

  1. Klikk på «Oversikt» →  «Avansert søk» → “Vis arkiverte”.
  2. Du kan også da trykke “Gjenopprett” dersom du ønsker å ha dem tilbake i oversikten.