Slik endrer du adressen til avsender på etikettene. Om du benytter integrasjon hentes avsenderadresse ofte fra integrasjonen/nettbutikken.
Steg 1: Klikk på forhåndsvalgte transportør i topp-meny f. eks “Ny Bring”
Steg 2: Klikk på kontaktbok-ikonet til høyre for din avsender-adresse.
Steg 3: Du kan enten korrigere den adressen som ligger der ved å klikke på adressen og skifte den ut, eller du kan klikke på "+"-ikonet for å legge til en ekstra alternativ adresse. Endringer lagres automatisk slik at du bare kan klikk “Velg & lukk”.
Om du har mer enn én adresse (f. eks om dere har flere avdelinger) eller kontaktperson lagt inn så vil det se en nedtrekksmeny som denne neste gang du oppretter sending:
Malene i Proteria er knyttet til innloggingen din i Proteria. Endringene må dermed gjøres inne på hver bruker du benytter, dersom du har flere enn én.