Slik endrer du adressen til avsender på etikettene. Om du benytter integrasjon hentes avsenderadresse ofte fra integrasjonen/nettbutikken.
Klikk på (for eksempel) “Ny Bring”
Klikk på kontaktregisteret for din forhåndsutfylte adresse
Endre adressen og eventuelt annen kontaktinformasjon. Om du ikke ser adressen eller kontaktperson på venstre-siden, klikk på de blå feltene på høyre hånd, slik at du kan foreta endringene. Endringer lagres automatisk slik at du bare kan klikk “Velg & lukk”.
Bruker du ferdigutfylte mal(er)?
Malene i Proteria Web er knyttet til innloggingen (brukeren). Endringene må dermed gjøres inne på hver bruker du benytter, dersom du har flere enn én.
Klikk deg inn på “Innstillinger” → “Maler”
Dersom du har maler lagret vil de vises, og du kan klikke på Systemhjulet → “Rediger mal”
Endre deretter adresse på samme måte som beskrevet øverst i artikkelen ved å klikke på kontaktregisteret ved avsender, endre adresse/detaljer og deretter “Velg & lukk”.