PostNord

Enkel retur fra bemannet hentested

Postnords returportal gjør returer enda enklere. Kundene dine kan returnere pakker uten å ta kontakt med deg eller skrive ut etikett selv.

Les mer

Guide: Best mulig levering til dine kunder med Mypack Box og Collect

Levering til pakkeautomat har vært tilgjengelig via Mypack Collect i lang tid og er et praktisk alternativ for mange. Nå er det tilgjengelig som egen fraktmetode i Mypack Box med helt egne priser. Her er en guide for hvordan man bør kommunisere tydelig til kundene.

Les mer

Hvordan sende pakke som postoppkrav?

Du kan sende pakker med postoppkrav med både Bring og Postnord. Slik gjør du det i Proteria.

Les mer

Hvordan reklamere på en forsendelse?

Du kan reklamere dersom en forsendelse er på avveie, forsinket eller ødelagt. Fremgangsmåtene for Bring og PostNord er beskrevet nedenfor.

Les mer

Hvilken fraktmetode skal du velge? (Postnord)

Oversikt over Postnords ulike fraktmetoder med mål, vekt og andre spesifikasjoner, for at du enklere kan finne fraktmetoden som passer best til din forsendelse.

Les mer

Bestille henting eller levering til hentested?

Du kan enkelt bestille henting med Bring og PostNord, men vær oppmerksom på at det er to ulike prosedyrer.

Les mer

MyPack Home Small-sendinger - Splittsendinger

MyPack Home Small-sendinger/splittsendinger er en god løsning om du skal sende mange små pakker samme dag. Det er Posten som gjør den endelige leveringen av denne pakketypen og derfor må sendes på en spesifikk måte som er forklart her.

Les mer

Hvorfor står det "I transport" på en pakke som er levert?

Som regel skyldes dette at pakken ved en feil ikke ble scannet ut korrekt ved utlevering av pakken.

Les mer