Pakkeautomat - Pakkeboks

Pakkeautomat er et leveringsalternativ stadig flere kunder fortrekker. Pakkeautomat er nå et leveringsalternativ i Proterias PostNord-avtale.

Les mer

Hvordan sende pakke som postoppkrav?

Med både Bring og Postnord kan du sende pakker med postoppkrav. Slik gjør du det i Proteria.

Les mer

Hvordan reklamere på en forsendelse?

Du kan reklamere dersom en forsendelse er på avveie, forsinket eller ødelagt. Fremgangsmåtene for Bring og PostNord er beskrevet nedenfor.

Les mer

Hvilken fraktmetode skal du velge? (Postnord)

Oversikt over Postnords ulike fraktmetoder med mål, vekt og andre spesifikasjoner, for at du enklere kan finne fraktmetoden som passer best til din forsendelse.

Les mer

Bestille henting eller levering til hentested?

Du kan enkelt bestille henting med Bring og PostNord, men vær oppmerksom på at det er to ulike prosedyrer.

Les mer

MyPack Home Small-sendinger - Splittsendinger

MyPack Home Small-sendinger/splittsendinger er en god løsning om du skal sende mange små pakker samme dag. Det er Posten som gjør den endelige leveringen av denne pakketypen og derfor må sendes på en spesifikk måte som er forklart her.

Les mer

Hvorfor står det "I transport" på en pakke som er levert?

Som regel skyldes dette at pakken ved en feil ikke ble scannet ut korrekt ved utlevering av pakken.

Les mer

Hva du bør vite om pakkelevering i postkassen

Leveringsmetoden egner seg for mindre verdifulle sendinger som får plass i en ordinær postkasse.

Les mer