• Skip to main content
  • Skip to footer

ProTeria - EDI Program - Fraktbrev - TVINN - Tollkurs - Brukervennlige program

TVINN TDS kurs programvare fortolling eksport import frakt fraktbrev postpakke bedriftspakke logistikk edi transportør posten linjegods schenker toten transport dhl toll fortolling speditør integrasjon etiketter etikettskriver Tollpost Globe DPD Cargo Partner Nor-Cargo budbilservice brevetikett postoppkrav returservice CMR TET proteria norcargo nor cargo masseutsending masseutsendelser porto portoberegning e-varsling evarsling cargopartner cargo-partner dpd internasjonalt fraktbrev postoppkrav brevetiketter brev express ekspress over natt budbil post-utland pan nordic logistics pnl stykkgods partigods farlig gods hjem på døren pallelast cross docking carry on carryon fraktsystem logistikksystem

Hvordan sette opp integrasjon mot MyStore?

En integrasjon mellom ProTeria Web og MyStore kan spare deg for svært mye tid, samt gi deg bedre oversikt over dine forsendelser.

STEG 1: Logg deg inn i ProTeria Web (web.proteria.com)

 

STEG 2: Klikk deg inn på “Innstillinger” → “Integrasjonsinnstillinger” → “MyStore” (logg deretter inn først med ProTeria-innlogging og deretter med MyStore)

 

STEG 3: Inne på General får du noen valg du må ta stilling til. Mange velger å ikke huke av noen av dem (ihvertfall til å begynne med inntil man har full kontroll over sendingene).

 

De viktigste valgene du får her her:

 

Shipping methods. Her vil de se de fraktmetodene du allerede har lagt til i din MyStore, så det du må gjøre er å peke på produktet hos Bring og / eller Postnord som samsvarer med det dere tilbyr.

Status. Her velger du statusen inne i MyStore som du ønsker skal trigge at forsendelsen opprettes i ProTeria Web. Her kan det være naturlig å velge f. eks “Under behandling” eller “Til EDI”.

EDI Status. Her velger du hvilken status du ønsker at orden skal markeres med inne i MyStore etter at etiketten er generert (EDI sendes i det etiketten blir generert). Her kan det være naturlig å enten velge “Etikett skrevet ut” eller “Sendt”.

 

 STEG 4: Nå kan du teste dette ved å finne en ordre i MyStore. Endret status på den til “Under behandling” (om det er dette du valgte i steg 5), og sjekk deretter om sendingen dukket opp i ProTeria Web, helt øverst i din oversikt.

Footer

Telefon: 45 28 66 60    |      info@proteria.com

Avdelinger:

Oslo

ProTeria AS
Dronning Eufemias gate 16
0191 Oslo

Halden

ProTeria AS
Busterudkleiva 54
1782 Halden

Holmestrand

ProTeria AS
Dr. Graaruds plass 6
3080 Holmestrand

  • Personvernerklæring
  • Norsk bokmål
  • Hjem
  • ProTeria Frakt Web
  • ProTeria Toll
  • ProTeria Kurs
  • Om oss
  • Ofte stilte spørsmål
  • Kontakt
  • Login