Du kan hente nå ut egne, tilpassede rapporter for alle sendinger sendt med oss uavhengig av hvilken transportør du har benyttet. Du kan velge egne tidsintervaller og velge graden av detaljnivå du ønsker rapporten skal ha.
Om du ikke har vært logget inn tidligere kan du legge inn din email her. Hvis e-postadressen du oppgir allerede er registrert på ditt kundenummer hos oss, vil den automatisk bli koblet til din eksisterende konto. Dersom e-postadressen ikke gjenkjennes, ikke nøl med å ta kontakt med oss så legger vi denne til.
Tips: Før du lager rapporter kan du gjerne klikke på ditt Firma-navn → Innstillinger → Send bestilte rapporter til [legg inn din email-adresse]. Da får du faktura-rapport tilsendt på email straks denne er klar.
Når du har fått innlogging til applikasjonen vil du få opp en enkel meny hvor du kan klikke på Lag Rapport.
Velg typen rapport du ønsker:
Når du skal lage en fakturarapport, starter du med å velge fakturaen(e) du trenger detaljer på, så velger du om du vil ha en enkel eller en mer detaljert rapport. Detaljert fakturarapport viser hver fakturalinje slik vi mottar disse fra transportør slik at alle eventuelle tillegg tydelig kommer frem, mens forenklet fakturarapport viser kun totalkostnad per sending, dvs én rad per sending.
Dersom du ønsker at fakturaen skal sendes til deg på email så vil dette gjøres dersom du klikker på "Publiser" og har lagt din email inn på [Ditt firmanavn] → Innstillinger øverst til høyre. Om ikke vil du også finne rapporten din under "Rapporter".
Vi setter alltid pris på kontnuerlige innspill og forslag til forbedringer for best mulig transparens og kontroll.
Vår automatiserte fraktfakturering og nokså forenklede fraktfakturaer gir begrenset detaljer utover totalpris og eventuelle tillegg som er kommet på. Derfor er det viktig også for oss at de detaljerte fraktrapportene gir best mulig oversikt og transparens for alle våre kunder, uansett hvilken transportør man benytter.