Bring

Hvorfor får jeg håndteringstillegg på pakkene mine? (for liten, stor eller uemballert)

Dersom en pakke er mindre eller større enn det som Bring anbefaler for en fraktmetode vil de måtte håndteres manuelt og dermed får man også tillegg på pakken.

Les mer

Hvorfor står det "I transport" på en pakke som er levert?

Som regel skyldes dette at pakken ved en feil ikke ble scannet ut korrekt ved utlevering av pakken.

Les mer

Hvordan sende pakker på mottakers / tredjeparts kundenummer?

For å gjøre dette med Bring må man innledningsvis søke om tillatelse fra eierne av kundenummeret via MyBring.

Les mer

Hva du bør vite om pakkelevering i postkassen

Leveringsmetoden egner seg for mindre verdifulle sendinger som får plass i en ordinær postkasse.

Les mer

Bring hevder å ikke ha mottatt EDI. Hva betyr det?

Med dagens API-løsning er dette svært sjeldent. Dette kan kun skje på 1 av følgende grunner.

Les mer

Hvordan fjerne innleveringstillegg fra prisberegningen?

Dersom du sender pakker med Bring og har en henteavtale med dem så er det lurt å huke av for dette inne i Proteria for en mest mulig nøyaktig prisberegning.

Les mer

Bestille henting eller levere til hentested?

Med PostNord-avtalen til Proteria er henting gratis, mens med Bring er det avhengig av volum og må avtales.

Les mer

Hvilken fraktmetode skal du velge?

Det avhenger av om mottakeren er privatperson eller bedrift, og størrelsen på pakken.

Les mer