Hvorfor er Proteria Web i demo-modus?
Dersom du plutselig opplever at én av dine moduler eller din fraktbruker er gått i demo-modus i ProTeria Web så skyldes dette som regel én av følgende årsaker:
Manglende betaling. Dette gjelder som oftest fakturaer som er glemt og er ikke nødvendigvis den siste fakturaen du har mottatt. Om du ikke finner noen utestående eller av en eller annen grunn ikke har mottatt faktura eller varsling, send gjerne en epost til faktura@proteria.no med ditt ProTeria kundenummer.
Prosessen etter forfalt faktura ser slik ut:
Forløp | |
---|---|
0 dager | Faktura sendes ut |
10-17 dager | Betalingspåminnelse (10 dagers frist) |
10 dager | Demo-modus |
- Oppsigelse. Om du har lagt inn en oppsigelse hos oss vil dette skje 3 måneder etter din oppsigelse er sendt inn.
- Ny kunde. Dersom du er en ny ProTeria Web-bruker så kan det hende vi ønsker å forskuddsfakturere deg for frakt (etter kredittsjekk).
Om dette nettopp er skjedd hos dere, bare ta kontakt med oss slik at vi kan åpne opp for deg igjen slik at du får sendt avgårde dine pakker. Det er ikke meningen å skape vedvarende driftsforstyrrelser. Ofte skyldes dette enten tekniske feil med faktura, utdatert email for faktura, problemer med EHF, uenigheter/misforståelser om faktura eller at man rett og slett har forglemt seg. For oss er dette ren rutine.
Notis: Dersom du allerede har lagt en etikett til utskrift og det står «TESTLABEL» på den, så må du kopiere forsendelsen i oversikten din og gjøre utskriften på nytt.