Hvordan feilsøke MyStore integrasjonen?
Dersom du opplever at MyStore-ordre plutselig ikke overføres til ProTeria vil vi anbefale å sjekke integrasjonsinnstillingene.
Som regel er det én av tre mulige årsaker:
MULIGHET 1: Webhook-forbindelsen mellom ProTeria og MyStore er ikke aktiv lenger. Det vil skje minst én gang i året at denne må reaktiveres, men det er svært enkelt å sjekke og rette opp.
Klikk deg inn på «Innstillinger» → «Integrasjonsinnstillinger» → «Mystore» → «Webhook» inne i ProTeria. Sørg for at Webhooken er aktivert.
MULIGHET 2: Har du lagt til eller endret på fraktmetodene inne i MyStore, uten å oppdatere disse inne i ProTeria?
Klikk deg inn på «Innstillinger» → «Integrasjonsinnstillinger» → «Mystore» → «Fraktmetoder» inne i ProTeria. Sørg for at alle fraktmetodene du ønsker skal opprette etikett i ProTeria faktisk peker på en spesifikk fraktmetode.
MULIGHET 3: Dersom de to punktene ovenfor ikke løser problemet for deg, ta kontakt med ProTeria så feilsøker vi systemet og eventuelt gjør en restart at motoren bak integrasjonen om nødvendig.